Pagina's

dinsdag 1 januari 2013

Een nieuw jaar.... een nieuw blogje

Een nieuw jaar is begonnen en ik heb me voorgenomen een blogje te maken over moestuinieren & lekker eten. Twee grote hobby's van mij. Lekker eten vind ik al leuk zo lang ik me kan heugen. Maar moestuinieren is een recente hobby, die is ontstaan toen ik in maart 2011 een volkstuin kreeg. Over tuinieren wist ik helemaal niets, maar van de ontzettende aardige en behulpzame mede-tuinierders heb ik veel geleerd. Ik vind het leuk om deze ervaringen te delen met mensen die misschien ook net begonnen zijn met een tuin.


En mocht je je afvragen waarom 'Het tuinhuisje van Roos Raak'? Dat komt omdat ik eerder een blog begon met de naam Roos Raak. Daar staan vooral veel creatieve dingen op. En omdat ik tegenwoordig steeds meer bezig ben met de moestuin en koken, vind ik het leuk om daar een apart blogje voor te maken. Roos Raak mag gewoon blijven, maar dan wel in haar tuinhuisje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten