Pagina's

zaterdag 2 maart 2013

Pompoenboekje met heerlijke recepten



Hou je van pompoen? Dan hoort dit boek thuis in je boekenkast! Een boekje vol met lekkere pompoenrecepten én courgetterecepten. Over dat laatste was ik verbaasd, maar de courgette en pompoen blijken familie van elkaar te zijn. Het boekje is geschreven door Brian Glover (ISBN: 978-90-230-1258-0).  Het is niet meer overal verkrijgbaar, maar ik zag het nog wel in de webshop van 'De pompoenerie'. Dit is trouwens een erg leuke site is om eens rond te kijken, vooral het onderdeel met aparte pompoenzaden!

Hieronder nog een impressie uit het boekje. Ik ga dit weekend even de keuken in met een pompoen die ik nog uit de tuin heb! Dan ga ik een leuk recept van Brian Glover uitproberen. Komt volgende keer op mijn blog. Wordt vervolgd ...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten