Pagina's

zondag 11 augustus 2013

Cursusdag Bodem en Compostering op 8 september


Op zondag 8 september a.s. geeft Janneke Tops (expert in biologisch moestuinieren) in Utrecht een cursusdag 'Bodem en Compostering'. Een gezonde bodem is de basis voor gezonde groenten, fruit en kruiden. Maar wat zit er eigenlijk precies in de bodem? En hoe nemen planten voeding op uit deze bodem? Hoe kun je ervoor zorgen dat jouw moestuin-bodem gezond wordt en/of blijft? Dergelijke praktische vragen komen aan bod tijdens de cursusdag.

Op deze cursusdag wordt uitgelegd:
  • hoe je een tuinplan maakt dat goed is voor je bodem;
  • hoe je een goede composthoop maakt;
  • op welke manieren je goed voor de bodem kunt zorgen.
Al eerder volgde ik een cursusdag bij Janneke waar ik zeer enthousiast over was. Voor de bodem/compostdag op 8 september heb ik me dus ook gelijk opgegeven. Ben erg benieuwd! 

Wil je meedoen aan de cursusdag? Opgeven kan via onderstaande link. Wie weet kom ik jullie nog tegen :>)

Meer informatie en aanmeldformulier

1 opmerking: