Pagina's

vrijdag 1 januari 2016

Happy New Year!

Iedereen een geweldig nieuw tuinjaar gewenst!!

4 opmerkingen:

  1. Hi Roos, ik zou je een recensieexemplaar van mijn boek willen sturen, omdat ik denk dat het boek je zal interesseren. Maar hoe kom ik met je in contact daarover? Hartelijks, Madelon Oostwoud

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hi Roos! wat een leuk blog heb je! ik schrijf ook over mijn volkstuin op: www.volkstuinverhalen.nl
    waar is jouw tuin?
    groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marieke, mijn volkstuin ligt in Utrecht. Leuke volkstuinwebsite heb je, die kende ik nog niet!
    groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik fietste gister nog langs een volkstuinpark in Utrecht! wat is jouw mail adres? mijn email is info@mariekedegeus.com
      misschien kunnen we elkaar een keer ontmoeten
      groetjes Marieke

      Verwijderen